Please don't stop the music

Hallå skönheter! Läget? Godmorgon tänkte jag säga men det är ju godmiddag. Vaknade precis efter en hel natts festande! Kom hem lite över 3 men gick inte och la mig från vid 4 halv 5 tiden.. Mina fötter är helt döda efter en natts dansande i 10 centimeters klackar. Men det är ju värt det! Jag funderar på att slänga mig i duschen så jag kan känna mig lite fresh. Annars tar jag nog en powernap. hm.. Båda är välbehövda!

Ikväll blir det antagligen till att ta det lite lugnt, men vi får se ;)

Pussar

Awake?

Morning! Hoppas allt är finfint med er!? Själv ligger jag i sängen med laptopen och har precis kollat klart på Crossroads.. Helt lovely film! Kan aldrig se den för många gånger! Lyssnar på Open your heart av Madonna just nu. ni vet när en låt får det att rycka lite extra i benen, så gör denna låten! Längtar till ikväll, då ska det dansas! Haha.

Nej, jag vet inte om jag ska ta och göra lite frukost. Bättre att äta lite frukost nu än att vänta till lunchen.. Hm, haha. Jag måste föresten in till köpenhamn i slutet av augusti, ska köpa till en strap till min Louis Vuitton Speedy. känns som jag hade använt den mer om jag hade kunnat ha den som "axelväska" i stället för "handväska". Får klura lite på det, det är trots allt mycket pengar som ligger bakom ju.. I-lands problem på högsta grad! Haha.

Förresten, är det någon av er som settsommarlovsmorgon? Jag har inte sett ett ända avsnitt.. Får nog ta och bli ändring på det!! Om ni har sett det, är det bra? =)

Ha en underbar dag!!

Revolution


Hallå snyggingar, läget? Själv har jag lite ont i huvudet.. Inte så skönt! Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll, aja. Gjorde en skål med glass med varma hallon. Det är så sjukt gott!! Helst ska det vara choklad glass, yuammi haha. Just nu ligger jag på studsmattan här ute, vädret är helt underbart! Oh, detta är livet! Imorgon blir det utgång, ser verkligen framemot det! Har antagligen bestämt outfit, men den kommer säkerligen ändras ett 10 tal gånger till haha. Ni kommer antagligen få se resultatet imorgon eller på lördag =)

Nu ska jag ta ett glas cola ;) Oh, förresten, måste tipsa om en helt underbar låt. En gammal en.
Talkin' bout a revolution -  Tracy Chapman

Galet härlig låt! Ha en bra kväll sötnosar! <3

Morning sunshines!

Godmorgon godmorgon, läget? Berätta gärna!=)
Sitter just nu och försöker installera The sims 2 på min laptop haha. Det går seegt!! Aja, Idag blir det kanske lite fika med mamma. Senare ikväll så ska jag nog catcha upp med twinsen. Hyr väl en film eller något =) Jag är sjukt sugen på att se sunes sommar, den är ju helt galet rolig! Vill verkligen se den haha. Jag kanske lägger upp ytterliggare en bild från den sista fotosessionen senare idag. Får se, får se. Tycker ni det ens är kul att se? haha.

Nu ska jag svara på lite komentarer och försöka installera klart The sims haha. Hörs senare!

Forever young!

Jag har tänkt om lite, varför deppa ihop? Det är ju så här jag egentligen vill ha det! Just nu är jag ju som lyckligast?! Livet är ju fan underbart! Lyssnar på forever young, sitter i mitt fönster med laptopen i knäet, solen håller sakta på att gå ner.. Kan jag bli lyckligare? Helgen kommer bli underbar! Dem kommande veckorna kommer bli galna.. Sitter och småler för mig själv, kan det bli bättre egentligen? Jag har allt jag vill ha, tilloch med mer! Nej nu fan, inget mer grubblande! Nu får allt bli som det blir. Jag tänker iaf vara sjukt glad över hur det än blir!

Oh, äntligen har jag insett att det är faktiskt du själv som bestämmer hur du ska se på saker och ting. Ska jag deppa ihop över att han inte hör av sig eller ska jag le åt det och tänka "när han känner för det hör han av sig, men då är det upp till mig om jag tycker han är värd det eller om jag helt enkelt bara ska gå därifrån" Vi får väl se, vi får väl se.. Som sagt,  känner att det komme bli perfa villket som ;)


I'ts shaking from the pain that's in my head

Måste tipsa om denna låten, sjukt vacker!
It's not over - Secondhand serenade

Kär i låten, kär i texten.. Passar så bra in nu! Ska inte börja babbla på om Han nu. Den här dagen skulle jag ju inte ägna honom en tanke. Det är hans tur att höra av sig, hans tur att visa att jag är något att kämpa för. Jag har redan gjort det.

Nog snackat om det! Måste förresten berätta en sak, haha. I lördags komjag upp i 90 skor. Köpte mitt 90de par då haha. Inte många som kan säga att dem har 90 skor haha. Menmen, ;). Nu blir det tjejsnack med syster♥.

Problem?

Kan man se min header? Var inne på en väns data för en stund sedan men kunde inte se headern då? =/ Man kunde inte iheller se att jag hade bytat textstil på rubrikerna.. Hur ser det ut för er? =)

Så här ska headern se ut..(lite större)

Bild


En av de nya bilderna, vad tycker ni? Detta är en av bilderna jag inte blev så nöjd med. Gillar dock ljuset och hur man ser tågbanan i bakgrunden.. Så, vad tycks? =)


I loved you first.

Vaknade precis, grubblar över killen. Men jag har bestämt mig, idag tänker jag inte ligga hemma och tänka på honom! Det är han inte värd! Så istället blir det antingen shopping eller träffa ett stort gäng med vänner för att lira lite fotboll och bara umgås. Kan nog bli trevligt.

Måste nog faktiskt försöka få i mig lite frukost också, äter nästan aldrig något när jag har lov. Jag blir inte hungrig på samma sätt. Oh, förresten, det blir utgång för min del på fredag. Jag tänkte kolla igenom garderoben idag så man inte står på fredag och inte vet vad man ska ta på sig. Har hänt för många gånger haha;) Tror även det blir klackar, nån sjukt heta killerheels.. will see, will see. Bilder kommer antagligen. Kommer förhoppningsvis komma upp lite nytagna modellbilder här på bloggen senare idag. Ni får säga vad ni tycker om dem, själv blev jag ganska nöjd faktiskt. 

Menmen, nu ska jag ta och käka lite frukost. Vi höres senare;) 

Varje gång jag ser dig, river du muren som jag byggt upp.

Varför? Varför ska jag alltid bli kär? Ingen äkta kärlek förstås, jag bara inbillar mig en massa. I huvudet är killarna underbara, perfekta! Jag intalar mig att tillsammans kan vi "rule the world". Denna gången var inte drömmen långt borta. Han ville ha det ha det precis som jag vill. Inget förhållande, men ändå han & jag.. Ingen som utnyttjar den andra. komplicerat, jag vet. Men det var pefekt, illusionen var perfekt. Vad var det som hände då? Inget, han hörde/hör aldrig av sig. Inte ett ljud. Jag som lovade mig själv att det inte skulle bli så här. Fan! Jag mår inte bra, läget är inte bra. Jag ljuger. Jag mår sjukt kasst över detta!

Ännu kasare mår jag över faktumet att när han väl kommer höra av sig och vill träffas, kommer jag vara där, på direkten. Illusionen jag har målat upp kommer tillbaks. Jag vill bara du ska hålla om mig, så det känns som du aldrig kommer släppa taget, som om jag vore det värdefullaste i ditt liv, så som du gjorde då.

Det är det ända jag vill

RSS 2.0