Garderob!


Puh, har äntligen tagit tag i att städat, sorterat och rensat i den ena garderoben..detta är resultatet, vad tycks? =)

Varför?

Hemskt ledsen för mitt blogguppehåll. Lite saker som har hänt.. Menmen. Blir ett ganska personligt inlägg nu.

Han kommer och hämtar mig snart. Killen jag sa att jag skulle skita i. Killen jag aldrig mer skulle vända min blick mot, han jag aldrig skulleägna en tanke åt. Han hörde av sig igår, Jag som trodde att jag skulle klara att säga nej denna gången! Vill jag träffa honom ens? Vågar jag? Jag är så sjukligt nervös! Funderar på att skicka ett sms och ställa in allt. För jag är en fegis när det kommer till sånt här!

Han är säkert inte alls nervös, varför är jag nervös då? Jag har ingen aning, kanske för att jag vet om att jag kommer bli sårad så fort han sticker upp där igen. Antagligen.. Men varför utsätter jag mig då för denna smärta?! Jag tycker ju så förbannat mycket om honom. Som jag inte känt för någon annan. Inte kärlek.. Detta är en känsla som inte går att beskriva!

Jag återkommer med hur jag gjorde sen..

RSS 2.0